درمان چسبندگی لابیا چیه مامانا؟
#پوشک واکسن قطره

۲ پاسخ

عزیزم دختر منم چسبندگی داشت البته کم بود ن در اون حد ک کلا بسته بشه دکتر گف پماد آد بزنم ولی من نشنیدم وازلین میزدم باز شد بعد ی مدت ک رفتن گف گفتم آد بزنی البته وازلین زدم باز شد الان باز دباره یکم چسبندگی گرفته دخترم

دکتر ی پماد میده میزنی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی