عزیزم دختر منم چسبندگی داشت البته کم بود ن در اون حد ک کلا بسته بشه دکتر گف پماد آد بزنم ولی من نشنیدم وازلین میزدم باز شد بعد ی مدت ک رفتن گف گفتم آد بزنی البته وازلین زدم باز شد الان باز دباره یکم چسبندگی گرفته دخترم
دکتر ی پماد میده میزنی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.