۳ پاسخ

منکه از اپتامیل رفتم نان
اپتامیل اصلااا پیدا نمیشه
خدارو شکر نان بهش افتاد

تو ک سختیشو کشیدی یبارکی از شیرخشکم بگیرشس بعدا این گرفتنش بدتر میشه تا شیرخودتا

مای بیبی شورتی بخر خیلی بهتر از این چسپیاس

سوال های مرتبط

مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 ۱ سالگی