۲ پاسخ

بریز داخل یه ظرف بزار چند ساعت بمونه حالت ژله ای شد روغن روش رو بردار بریز دور، خودش رو مکعبی ببر با فاصله بزار تو زیپ کیپ یا مشمع فریزر بزار فریزر

من میذارم خنک شه میریزم تو ی ظرف مستطیل درب دار بعد تو فریزر یکم ک خودشو گرفت در میارم با چاقو قالب قالبش میکنم تو همون ظرف باز میذارم فریزر دیگه هر وقت بخوام ی قالبش برمیدارم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی