مامانا قلم خریدم چجوری بپزم فریز کنم؟؟؟؟ بلدنیستمممم

۳ پاسخ

من دیشب درست کردم قلم یبار جوشوندم بعد ابشو ریختم شستمش دوباره یه قابلمه بزرگ اوردم انداختم توش با یه پیاز یه تیکه دارچین
ادویه برا بچه خوب نیست نزن بعضیا برگ بومیندازن من ننداختم
زیرش کم کردم دیشب تا صبح پشت تقریبا 14ساعت روگاز بود بعد ابش کم شد ابشو با محتویاتی که رو استخوان با مغز استخوان میکس کردم یه دست شد بعد کردم یه ظرف پلاستیکی گذاشتم یخچال وقتی مث ژله بست دراورده برش زدم با فاصله گذاشتم فریزر وقتی یخ زد دراوردم همه رو ریختم تو یه کیسه فریزر گذاشتم فریزر باز هربار یه تیکه اش در میارم برا سوپ و.....

بعضیا روغن سرشو جدا میکنن

سلام
من برا پسرم فقط با پیاز پختم.
ادویه و نمک نریختم.
داخل زودپز حدود ۵ یا ۶ ساعت البته نه یکباره . بازش میکردم دوباره روشن میکردم.
در آخر از صافی رد کردم و داخل فریزر گذاشتم.

سلام عزیزم هیچ چیزی اضافه نکن چون نمیدونی به کدومش حساسیت داره سیرکه اصلاخوب نیست برای بچه کوچیک فقط باآب بذارچندساعت پخته بشه بعدحتماازصافی ردکن شایدخورده استخوان داشته باشه خطرناکه.بعدبریزتوی قالب یخ بذارفریزرهردفعه که لازم داشتی یه مکعب داخل غذای کوچولوت استفاده کن.نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی