۵ پاسخ

وااای دیشب انگار رگبار بسته بودن خیلیم نزدیک بود .بخدا گفت جتگ زمینی شده ،سکته کردم تاصبح بیداربودم

منم شنیدم سمت شهرک شهرداری هستیم

فکر کنم جنگنده بود اومد یجا رو زد و رفت

چی بود

اره منم شنیدم

سوال های مرتبط