۸ پاسخ

من چسبوندم بعد دخترمو به شکم خوابوندم رو دستم قبلشم پوشکش نکردم و یکم با دستمال مرطوب به پاهاش زدم خنکش بشه تا جیش کرد جداش کردم فقط چسب رو جای درست بچسبون ک بریزه داخل کیسه

اصلا با اون پلاستیک ها نمیشه چسبشون وا میده جیش نمیره توش
من یه ظرف ادار از همینا که واسه آزمایش خودمون میدن گرفتم موقه ادار کردن گرفتم ریرش بعد ریختم داخل اون کیسه پلاستیکی بردم آزمایشگاه

برا چی ازمایش گرفتن 🙂

اول نی نی رو بشورش و کامل خشکش کن
ترجیحا موقع گرفتن نمونه پوشک نکن چون خیلی پلاستیکش ضخیمه بچه واقعا اذیت میشه
باید خوب به وسط پاش بچسبونی چون جیشش از اون زیر میریزه 😢
من دفعه اول یک روز درگیرش بودم

ولی حتما تشک تعویض پهن کن و پوشک نکن خودتم کنارش بشین که همون لحظه که جیش کرد جدا کنی

میگن سخته

اول دستتو بشور فشنگ دخترتم با شامپو بچه قشنگ لا پاهاش همه جاشو بشور بعد از اون چسبا دوسه تا بردار هر کدوم نهایت نیم ساعت چسب داره چون خیلی تکون میخورن چسبش‌ خراب میشه تو ظرف یا چیزی نریز ک من ریختم گفتن عفونت شدید داره تو پلاستیک ریختم چون تمیز بود اوکی بود اول چسب ی ک رو پلاستیکه پایینش رو از هم باز کن بعد چسب و بکن بزار اون پایین پلاستیک حتما باید باز باشه ی انگشت بکن تو پلاستیکه بعد بزن ب نازگلش وگرنه داخلش ادرار نمیره

اگه آزمایشت کشت ادرار نیست
خودت داخل ظرف آزمایشگاه بگیر ببر
چون اصولا کیسه خیس بشه چسبش وا میده
باید خیلی حواست باشه ک همون لحظه سریع کیسه جدا کنی جدا نشه ادرار بریزه بیرون

کیسه رو دولا کن
بعد قسمت چسبشو بکن
این چسبو بچسبون به خصوصیش یجوری ک سوراخ کیسه مقابل محل ادرار باشه

سوال های مرتبط