منم میترسیدم بالا بیارم چند دقیقه پیش خوردم یکم اذیت کننده بود ولی قابل تحمل بود
کجا آزمایش قند دادی بهداشت برات نوشت
منم این هفته باید آزمایش بدم🤦🏼♀️
از الان استرس دارم
توی هفته ای 25باید بدی این آزمایش رو
چجوریه مزه ش ؟؟ من میترسم نتونم بالا بیارم میشه تحملش کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.