درد دختر خیلی بهتر از درد پسره
سلام عزیزم ، تو گروه کاشمریها منو عضو میکنی؟!
من بچه اولم پسر بود اتفاقا زایمانم خیلی راحت بود درد هم میگرفت و ول میکرد داعمی نبود
بچه اولتونه
من سر پسرم درد طبیعی روکشیدم میگرفت چند دقیقه ول میکرد اینطور نبود ک یکسره باشه
هردو میگیره ول میکنه ولی پسرم براحتی بدنیا اومد دخترم یکم موقع بیرون اومدن اذیت کرد
درد پسر هم میگیره و ول میکنه
نه عزیزم درد پسر میگیره ول میکنند
من خواهرم درد کشید میگفت میگیره ول میکنه
آره ولی درد دختر میزنه به شکم
درد دختر خیلی بده من سر دخترم خیلی درد کشیدم ولی میگن پسر میزنه به کمر
نه هر دوتاش یک مدله
بعدم این درد رو یه بار باید بکشی به این چیزاش فکر نکن توکلت به خدا باشه و به خودت امید بده تو قراره یه موجود فرشته رو به این دنیا بیاری این کجاش ترس و دلهره و نگرانی داره
مشتاقانه برو به استقبالش
هر که تاووس خواهد جور هندوستان کشد
نه عزیزم ربطی نداره درد کلا هی میگیره هی ول میکنه و وقتی به ده سانت نزدیک تر میشی زود به زود میگیره اینجوری نیس یکسره باشه اصلا ساختار بدن اینجوریه
نشنیده بودم
طبق تجربه مامانم هم اصلا اینجوری نبوده
مامانم هم دختر داشتن و هم پسر هر دو هم میگیره و ول میکنه
خرافاته عزیزم
من شنیدم درد پسر خیلی کمتر از دختر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.