اره ۱۸هفته برو
۱۸ هفته باید کامل تموم بشه بعدی بری
من ۱۶ هفته و ۶ روز رفتم
من ۱۷ هفته ۵ روز رفتم چون استزس داشتم البته خودم نقص مادر زادی دارم برای همین زود رفتم اینو بفهمم ولی شما صبر کن تو ۱۸ هفته برو
الان میتونی بری ولی ۱۸ هفته بری بهتره
۱۸ هفته و دوسه روز وقت خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.