کیا ماما همراه گرفتن
راضی بودین؟!
خوبه واقعا؟!

۶ پاسخ

هزینه ماما همراه چقدره؟

برا طبیعی میگن خوبه خیلی اگه کارش خوب باشه

اره داشتم خوب بود زودتر زایمان میکنی

من برای بچه اولم گرفتم ،خیلی از استرست کم می‌کنه .بنظر من واقعا ضروری .برای بچه دومم هم گرفتم .انشاا... بسلامتی زایمان کنیم هممون

واقعا عااااالیه من سر زایمان اولم ماما همراه داشتم برای دومیم هم میخام بگیرگ

من گرفتم تعریفش رو زیاد شنیدم

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤴🏼🤴🏼 مامان 🤴🏼🤴🏼 ۲ ماهگی