عااالی اصلا بدون ماما همراه نرو
بنظر من زایمان طبیعی بدون ماما همراه اشتباهه
اطرافیان منم گرفتن خیلی راضی بودن.میگن داشتن یک ماما کنار خودت کلی بهت آرامش میده.چون راهنماییت میکنه.
من گرفتم به امید خدا اگه زود تر از تو زایدم میام بهت میگم که خوبه یا نه ولی تحریفش خیلی زیاده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.