خانوما کیا ماما همراه گرفتن راضی بودین؟

۴ پاسخ

عااالی اصلا بدون ماما همراه نرو

بنظر من زایمان طبیعی بدون ماما همراه اشتباهه

اطرافیان منم گرفتن خیلی راضی بودن.میگن داشتن یک ماما کنار خودت کلی بهت آرامش میده.چون راهنماییت می‌کنه.

من گرفتم به امید خدا اگه زود تر از تو زایدم میام بهت میگم که خوبه یا نه ولی تحریفش خیلی زیاده😂

سوال های مرتبط

مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد