من از ۲۲هفته دکتر تغذیه بهم داد برا وزن گیری خودم مولتی ویتامین هم میخورم
من وزنم اصن بالا نمیومد برا همین داد
الان اصلا وزن بچه مهم نیست
۲۸ هفته سونو رشد میری اگه کمبودی باشه دکتر برات تجویز میکنه
من هم تقریبا هم هفته ی شمام دیشب ک پیش دکترم بودم واسم تجویزکردن دیگه مولتی ویتامینمو قطع کردن…
سرخود مصرف نکن صبر کن اگه لازم داشتی دکترت بهت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.