سلام خانما کسی هست دل درد پریودی داشته باشه؟

۴ پاسخ

ب دکترت بگو قرص و شیاف و امپول میده.انقباضه نباید باشه .

منم دارم

من از اول بارداری داشتم شیاف میزارم جدیدا هم آمپول میزنم قرص میخورم کنار شیاف الان یکی دو روز درداش بیشتر شده میترسم دیگه
نمیدونم چیکار کنم

اره من دارم چند روزه

سوال های مرتبط

مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وسوم بارداری