۵ پاسخ

اخههههه کی تره بزو؟دل داشتمه🥹🥹

ای‌جونم😢🥹

وای وای اسم واکسن میاد استرس جونمو میگیره هفته بعد واکسن چهارماهگی جانان هست دارم غش میکنم از استرس😩

من خیلی میترسم دلم براش کباب میشه وقتی که سوزن می‌ره تو پاش غش میکنع🥲🚶

واااای الهیییی بمیرم این بچه ها خیلی گناه دارن این واکسنا کاش نبودن 🥺🥺منم امروز واکسن 4ماهگیش باید بزنم با 11روز تاخیر

سوال های مرتبط

مامان avin & adrian مامان avin & adrian ۱۳ ماهگی
مامان بهار 🎀 مامان بهار 🎀 ۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی