ب وقت واکسن ۲ ماهگی با ۱۰ روز تاخیر

۲ پاسخ

منم تازه زدم واکسن ۲ماهگی ان شاءالله به خوبی بگذره واسه هر دوشون

مبارکشش باشه واسه دختر من که خدارو شکر خیلی راحت بود فقط روز اول تند تند کمپرس یخ گذاشتم پاراکیدشم هر 3ساعت و 40دقیقه میدادم روز دومم کمپرس گرم گذاشتم پارکیدو 5ساعت 40دادم

سوال های مرتبط

مامان والا جان مامان والا جان ۳ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۱۶ ماهگی