به وقت واکسن ۲ ماهگی🥲😖☹️

تصویر
۴ پاسخ

تمومم نمیشن من بعد واکسن دوماهگی استرس ۴ ماهگی و گرفتم هرچقدر نزدیک تر میشه استرسم بیشتر میشه
کاش ب ما میزدن 😢😢😢

الهی من بگردم طفل معصوما گناه دارن🥹

خیلی استرس اون روز رو دارم 😓

منم امروز زدم وای ک چقدر گریه کردن بچهام 😭😭

سوال های مرتبط

مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۱۶ ماهگی
مامان رونیا👶🏻 مامان رونیا👶🏻 ۴ ماهگی
مامان هانیسا 🥺🫂 مامان هانیسا 🥺🫂 ۲ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی