۱۳ پاسخ

من زایمان کردم ولی سرویس شدم خیلی سخت بود🤕

منم شنبه قراره برم طبیعیییییی الهی خدا خودش کمک مون کنه منکه کلی پیاده روی کردم رابطه بدونه جلو گیری وحشیانه دارم گل مغربی میزارم هنوز ک هیچ خبری نیس

چرا نمیری سزارین

ب سلامتی عزیزم

حالا از کجا مطمعنی جمعه؟

تا میتونی پیاده روی کن، تاپیک منو ببین، دو ساعته تموم شد زایمانم.
پیاده روی و پله

خوشبحالت مال من معلوم نیست فقط درد دارم😭😭😭😭

انشالله ی زایمان خیلی راحت دارین و بسلامتی بدنیا میاد😍❤️

انشالله همه چیز عالی پیش بره
اصلا استرس نداشته باش فقط به شیرینی بعدش فکر کن 😍

انشالله بسلامتی زایمان کنید ماماهمراه بگیر
اگه تونستی اپیدورال بگیرعالیه

انشاالله به سلامتی میری و یه زایمان خیلییییی راحت ونینجان بغل کنی🥰🥰

واقعاً خوش به حالشون😔 منم طبیعی ام ولی میترسم. تو نمی‌ترسی؟ ورزش اینا انجام دادی؟

😐😂من میگم کاش بجای زایمان بچه رو بالا بیارم

حتما ماما همراه بگیر

خوشبحالت راحت میشی‌...چیزی نمونده‌‌...من جمعه هفته بعدسزارین

سوال های مرتبط