من زایمان کردم ولی سرویس شدم خیلی سخت بود🤕
منم شنبه قراره برم طبیعیییییی الهی خدا خودش کمک مون کنه منکه کلی پیاده روی کردم رابطه بدونه جلو گیری وحشیانه دارم گل مغربی میزارم هنوز ک هیچ خبری نیس
چرا نمیری سزارین
ب سلامتی عزیزم
حالا از کجا مطمعنی جمعه؟
تا میتونی پیاده روی کن، تاپیک منو ببین، دو ساعته تموم شد زایمانم.
پیاده روی و پله
خوشبحالت مال من معلوم نیست فقط درد دارم😭😭😭😭
انشالله ی زایمان خیلی راحت دارین و بسلامتی بدنیا میاد😍❤️
انشالله همه چیز عالی پیش بره
اصلا استرس نداشته باش فقط به شیرینی بعدش فکر کن 😍
انشالله بسلامتی زایمان کنید ماماهمراه بگیر
اگه تونستی اپیدورال بگیرعالیه
انشاالله به سلامتی میری و یه زایمان خیلییییی راحت ونینجان بغل کنی🥰🥰
واقعاً خوش به حالشون😔 منم طبیعی ام ولی میترسم. تو نمیترسی؟ ورزش اینا انجام دادی؟
😐😂من میگم کاش بجای زایمان بچه رو بالا بیارم
حتما ماما همراه بگیر
خوشبحالت راحت میشی...چیزی نمونده...من جمعه هفته بعدسزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.