عزیزم حتما ماماهمراه بگیر از هیچی نترس به دکترت بگو اگه اجازه داد شب قبلش روغن کرچک با آبمیوه بخور چون من میخواستم بستری شم خود دکتر گفت این کارو کن فرداش ۴ ساعته زایمان کردم
هنوز تا جمعه وقت داری تا میتونی پیاده روی و ورزش و پله روی کن غذای سردم نخور قبل زایمان سوره مریم بخون و خرما هم یادت نره بخوری باید انرژی داشته باشی.انشالله زایمان راحتی داشته باشی
بهترین کمک ماما همراهه
سعی کن با درد بری که اونجا هی معاینه تحریکی نکنن تا اون موقع ورزش کن اسکات بزن کف خونه رو چهار دست پا تمیز کن ،حتمااا ماساژ پرینه انجام بده، ماما همراه خیلی خوبه میتونی بگیر ، اینو یادت باشه موقع درد ها تند تند نفس بکش خیلی سخته ولی نفس بکش جبغ و داد فقط انرژی تو هدر میده با دید مثبت برو و مطمئن باش خدا قدرتش بهت میده ❤️❤️❤️
نترس قلب همش همون1ساعته بعدش مثل اینکه دنیا مال خودته☺️☺️☺️☺️
ورزشاتو زیاد کن پیاده روی جارو دستی
دم و بازدم و حتما تمرین کن
اصلا موقع دردا جیغ و داد نکنی که زایمانت سخت میشه بزار ۴ سانتینا شی بعد برو بیمارستان البته حرکت و ایناشو مواظب باش
درسته درد زیاده ولی تو با راهکارایی که داری میتونی سریعتر زایمان کنی
ماما ام اگه تونستی بگیر که عالیه
ماما همراه ببر خودش میدونه چیکار کنه برات
ورزش های موقع درد رو حتما سرچ کن خیلی بهت کمک میکنه
و اینکه ابمیوه با خودت ببر
تنها چیزیه که تو اتاق زایمان می تونی راحت بخوری و به بدنت قوت بده آبمیوه س
من اناناس بردم به انقباض هام خیلی کمک کرد
عزیزم تو یک مادرقوی هستی واین چیزیه که خداتوی وجودت قرار داده پس میتونی ازپسش بربیای من کلاسای امادگی رورفتم خیلی استرسم کمترشدتا میتونی ورزش و پیاده روی کن
عزیزم ماما همراه گرفتی؟
والا من تا الان ب سز فک میکردم اما تصور بعد زایمان ک کارامو باید خودم کنم دارم ب طبیعی فک کنم ب خوبیاش فک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.