۱۱ پاسخ

خدا کمکت میکنه نترس عزیزم به نینیت فک کن که قراره بیاد

به سلامتی نینیتو بغل بگیری منم دهم فروردین بستری میشم واسه طبیعی

ببین واقعیت اینه که قرار نیست خیلی راحت باشه
ولی نمیدونم چه جوریه که طاقت میاری و تا تهش میری و همه تلاشتم میکنی
و وقتی بچه بدنیا میاد دیگه یادت نمیاد چقد درد کشیدی
من خودم از دوسانت اندازه ۶-۷ سانت درد داشتم و اذیت شدم چون بخاطر شرایط جنگی اومدم رشت و ماماهمراه نداشتم و چون دوروز درد کشیدم توان انجام تمرینامم نداشتم
ولی خدا خیربده ماماهای بیمارستانو که کلی جلو بردنم
و وقتی دخترم بدنیا اومدم فقط میخندیدم دیگه هیچی یادم نمیومد از دردا

عزیزم چرا الان؟ طبیعی که باید خودت دردت بگیره واگرم نگیره ۴۰ هفته به بعد القا میکنن
نمیخاسی دو روز صبرکنی بشه فروردین؟

این چ حرفیه مگه حامله بودی درد داشتی و یا اذیت شدی حتی اگر چیزی هم بوده شیرین بوده بخاطر بچه اینم همونه یه درد شیرین با یه جایزه فوق العاده.اتقافا طبیعی خیلی بهتره من خودم شخصا طبیعی رو بیشتر میپسندم تا اینکه هفت لایه شکمم دوخت بخوره.ان شاءالله ب سلامتی و بدون درد بدینا بیاری سوره انشقاق رو زیاد بخون تا میتونی روی دم و بازدم هات کار کن و همکاری کن با ماما مطمن باش وقتی نی نی بیاد بیرون همه درد هات یادت میره برعکس سزارین ک تازه بعد عمل درد ها شروع میشه

نترس عزیزم استرس برات خوب نیس بدنت سفت میشه...ان شاالله ک بسلامتی فارغ بشی و نینیت بغل کنی..

ببین اگر خدا این توانایی رو تو جسم زن نمیدید هیچوقت قرارش نمیداد همه مثل هم نیستن هر چقدرم سخت باشه خیالت از این راحت باشه که فقط چند ساعته و میگذره تو دنیا نصف بیشتر زنها طبیعی بچه آوردن پس قوی باش و نترس مطمئن باش خدا به هممون کمک میکنه

نگران نباش عزیزم تحرک داشته باش و خودتو خسته نکن حرکت سجده رو برو خیلی

انشالله زایمان خوب و راحتی داشته باشی گلم
منم شنبه قراره برم برا زایمان حتما سرزایمانت منم دعاکن❤️

مبارکه فداتشم اصلا استرس نگیر تا میتونی تنفس کار کن ورزش کن نرمش کن یوگا برو ریلکس کن شاد باش خدا بزرگه🙈🥺😍

مبارک عزیزم الهی ب شادی زایمان کنی مارو دعا من حتما من سومم

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد