#پوشک #بارداری #شیر دهی #فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

برو سرم بزن کم آب شدی.یا او آر اس بخور.مایعات زیاد بخور

ویروسه برو دکتر هی بدتر میشه منم داغون بودم سرم زدم خوب شدم

منم از صبح همین حالو دارم خیلی داغونم

نعنا نبات دم کن بخور چندبار درروز

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی