عزیزم یا خونشونو خالی کن یا گاردتو بیار پایین.
حالا یه صبحانه اماده کنی چیزی نمیشه سخت نگیر قراره یه عمر باهاشون زندگی کنی و رفت و امد داشته باشی
فراموش نکن اونا خانواده شوهرتن و همونقدر که تو خانوادتو میخوای اونم میخواد بینتون بحث و دعوا بشه دودش تو چشم توئه.
یکم گاردتو بیار پایین.
بدبخت گفته یه صبحونه آماده کن
مگه تلف میشی
خب اماده کن
خوشتم نمیا د نرو اونجا زندگی کن
چقد بد حرف زدی
یکم احترام بزار
چه خوشت بیاد چه نیاد
نمیشه که هم تو خونشون باشی هم ازشون بدت بیاد باهاشون کنار بیا به قول مامانم که میگه با آدم خوب همه میسازن اصلش اینه با آدم بد بسازی
همینه زندگی همه تو زندگیشون یه عده ای رو دارن که اذیتن ازشون ولی خب با همه اینجوری بلشیم نس بد رو منقل میکنیم به اطرافیان و متقابل اونام از ما خوششون نمیاد
جور هم نشدی میتونی مهربون باشی همین
چون غیر این باشی خودت عذاب بیشتری میکشی
کاری ب اونا ندارم هر میخوان باشن ولی از حرفات معلومه خودتم دست کمی از اونا نداری و دنبال دعوا و بحثی
تو خونه شون وقتی نشستی باید باهاشون کنار بیای
چون اگه بفهمن تو ازشون بدت میاد مطمعا باش رابطه تو با شوهرت داغون میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.