من سایز ۱ بردم
دخترم ۳۰۵۰ بود ۴ روز اول صفر بستم
سایز صفر
دختر منم به دنیا اومد ۳۴۰۰ بود
صفر بستیم
سایز صفر بهتره
سلام خانما راست میگن که وزن بچه همرا با جفت هست
سایز صفر بیشتر برای نوزادای نارس استفاده میشه ،نوزاد از بدو تولد ک وزن میگیره زود سایز صفر دیگه تنش نمیشه تا تمومش کنی،یک بهتره ک برا کودکای بالای دوونیم کیلو هست ،من بچم ۲.۹۰۰ بود سایز یک خریده بودم ی بسته چند تایی ازش موند نشد استفاده کنم
من وزن پسریم تو سونو کفته بودن ۳/۴۰۰ همین هم بود دقیقا ۳/۴۸۰ بود سایز یک مولفیکس بردم اکی بود تا الانم هنوز داره استفاده میکنه همین سایز
مای بیبی هم البته بردم حساسیت نشون داد
سلام عزیزم نه سایز 1ببر بهتره
سایزیک
سایز یک
سایزیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.