بچه ها اسم نیکان خوبه ؟؟؟

۳ پاسخ

منم نیکان جز لیست اسمی بود که نوشته بودم ولی شبکه آی فیلم یه فیلمی پخش میکنه اسم دختره نیکان بود خطش زدم از لیست😐

بله قشنگه منم دوست داشتم اگه بچم پسر شد اسمشو بزارم نیکان که خدا بهم دختر داد

قشنگه ولي من نيكادو بيشتر دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان و ویهان مامان نیکان و ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار 🩵 مامان دیار 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان yamin🧿nikan مامان yamin🧿nikan ۷ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۹ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی