امپول فشار زدین؟ درد داره؟ چطوریه؟

۶ پاسخ

امپول فشار رو تو همون آنژیوکت می زنند. از لحظه بستری آنژیو وصل می کنند.
فقط بچه فشار میاره رو به پایین. و اونش نفس گیره

اگه همونه که با سرم تزریق میکنن
من سر سقط زدم
یهو یه درد وحشتناک میاد سراغت
خود تزریق دردناک نیست بعد جذب موادش درد میاد بعد که درد به شدید ترین نقطه رسید بچه میاد بیرون و تمام
انگار که هیچوقت هیچ دردی نبوده

آره درد داره خودش نه ها درد زایمانش😫
من سوند فشار هم زدن برام اخر بردنم سزارین

امپول درد نزن لطفا یکاری کن خودت دردت بگیره.من واقعا سختم بود و منو فرستادن سزارین.

وااای منم ۴۰ هفته بودم دردام شروع نشد سوزن فشار زدن از ساعت ۶ صبح درد کشیدم ۵ونیم عصر زاییدم خیلی سخت بود خیلی اذیت شدم خیلی هم بخیه خوردم ، ۴۰ روز طول کشید تا بخیه هام خوب شدن ، بنظرم سزارین بهتره تا طبیعی

نبابا درد چی ی آمپول معمولیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی