اره پسر من نوزاد بود با صدای سشوار میخابید الان با آهنگ و لالایی
اره ماله من از یه ماهگی براش گرفتم الانم بدونه اون نمی خوابه یا اگه بخابه زود بیدار میشه
بله من میخوابه باهاش اما موقعی که بد اذیت کنه خسته بشم میزارم عادتش ندادم
تا میزارم خوابش عمیق میشه دکترش و بهداش گف اگر کولیک داره سشوار ارومش مبکنه
ارولا امن الانیش بوی هل دکم پی ارام دبیه
اره آیهان شه وانه به او دخه وه او مندالانی کولیک یان هیه ب اوه آرام دبنوه
ولله بقسی من دکی فیری هیچی مکه بخدای امن ابروم چوبو دبا له همو حیک بوم هلکدبا ببی وی ندنوست ایستاش له سشوارو حارو برقی دترسی پماویه هندی بوی هلکم پایه لیت بدخو دبی
پسر من کلا با صدای سشوار میخوابه
خیلی آروم میشه
اره از بازار((((صدا برای ارامش نوزادان
دانلود کن . خیلی خوبه
آره خوبه
البته برا دختر من همیشه جواب نیست
بعضی شب ها خوشش میاد میخوابه بعضی وقتا هم صداشو که میشنوه جیغ میزنه
اره
خوبه
از ذره بین دانلود کن
بچه خیلیارو دیدم با صداش میخابن نمیدونم حالا 😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.