تشک آنتی رفلاکس فقط تا وقتی که بچه تکون نمیخوره بدرد میخوره ،غلط بزنه تکون بخوره بدردت نمیخوره دیگه ،تا ۳ ماه
اره من دارم از یکماهگیش خیلی خوبه همه جا میبرم فقط داره کم کم بش کوچک میشه
من دارم. از اول رو تشک شیب دار خوابوندمش. فعلا که خوبه. تا الان پیش نیومده وقتی خوابه بالا بیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.