خانمای مشهدی برای انومالی نسل فردایا شماعی ؟

۴ پاسخ

من تا الان تمام سونوهام رو نسل فردا انجام دادم و واقعا خیلی کلینیک خوبیه از دکتر تا پرسنلش👌

من هاشمی عطار رفتم

من رفتم هراتی زاده برا ان تی به نظرمم خوب بودن هم رفتارشون هم کارشون

سلطانی رفتم

سوال های مرتبط