طبیعیه دختر من س هفته بجز موز اونم صبا چیزی نمیخورد با شیر اللنمیخورهچون دندون نیشش در اومده یکمصبوری کنین درس میشه
از دندونه احتمال زیاد
دختر منم ۱۷روزه همینه بزور شاید ب لقمه بخوره
اره ممکنه به خاطر این بوده باشه که پی پی نکرده بوده
فقط صبحانه نمیخوره یا کلا غذا نمیخوره ؟
غذای انگشتی هم نمیخوره ؟
ریزه خواری نداره ؟
دندون در نمیاره ؟
خیلی چیزا تاثیر داره واقعا
میدونم کارم اشتباهه اما من با زور انیمشن و کارتون غذا میدم
بهتر از غذا نخوردنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.