۵ پاسخ

طبیعیه دختر من س هفته بجز موز اونم صبا چیزی نمیخورد با شیر اللن‌میخوره‌چون دندون نیشش در اومده یکم‌صبوری کنین درس میشه

از دندونه احتمال زیاد

دختر منم ۱۷روزه همینه بزور شاید ب لقمه بخوره

اره ممکنه به خاطر این بوده باشه که پی پی نکرده بوده

فقط صبحانه نمیخوره یا کلا غذا نمیخوره ؟
غذای انگشتی هم نمیخوره ؟
ریزه خواری نداره ؟
دندون در نمیاره ؟
خیلی چیزا تاثیر داره واقعا

میدونم کارم اشتباهه اما من با زور انیمشن و کارتون غذا میدم
بهتر از غذا نخوردنه

سوال های مرتبط