خانومای مشهدی برای ازمایش گلوکز کجاروپیشنهادمیدین که دقیق باشه

۶ پاسخ

من بابیمه تکمیلی رفتم جهاد ، فقط ۶۰ و خرده ای پول همون شربتو ازم گرفتن .

جهاد یه شعبه تو میدون ده دی یه شعبه هم مفتح ۴

نوروز پور و منصف

آزمایشگاه پردیس هم چندتا شعبه داره هم اگه بخوای میان خونه ازت نمونه خون میگیرن

من جهاد رفتم ،پارسه هم حاملگی قبلیم رفتم از دوتاشونم راضیم .

آزمایشگاه میلاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی