خوشبحالت من تو دستمم نمیتونم سریع در میارم
راجب انگشتر اطلاعی ندارم اما قبلا خونده بودم پا بند توی پای چپ نماد بدی داره
توی پای راست نماد متاهلی و تعهد و زیبایی و این داستانا داره
حالا شما چجور انگشتری میزاری؟ وتوی کدوم انگشت
من بچه بودم تو خونه همیشه میزاشتم حس پرنسس میگرفتم😅😅🧡
چی بگم آخه 😂🥴
برای اعصاب میگن خیلی خوبه هم پابند هم حلقه انگشت گلم
نمیدونم والا ندیدم تا حالا خواهر....خب از پات در نمیاد؟یا اذیت نمیکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.