#واکسن
#شیرخشک
#نوزاد
#واکسن

تصویر
۵ پاسخ

خوشبحالت من تو دستمم نمیتونم سریع در میارم

راجب انگشتر اطلاعی ندارم اما قبلا خونده بودم پا بند توی پای چپ نماد بدی داره
توی پای راست نماد متاهلی و تعهد و زیبایی و این داستانا داره

حالا شما چجور انگشتری میزاری؟ و‌توی کدوم انگشت
من بچه بودم تو خونه همیشه میزاشتم حس پرنسس میگرفتم😅😅🧡

چی بگم آخه 😂🥴

برای اعصاب میگن خیلی خوبه هم پابند هم حلقه انگشت گلم

نمیدونم والا ندیدم تا حالا خواهر....خب از پات در نمیاد؟یا اذیت نمیکنه؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان مهراد☁️ مامان مهراد☁️ ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان عرشیا🫠 مامان عرشیا🫠 ۱۷ ماهگی