منم دارم از این زود پزها خیلی راضیم
گزینه fast cook باید باشه که خیلی زود نوشته بپزه یا گزینه cook رو بزن ببین تایم میاره براش
فست کوک رو بزن میشه زود پزش
مگه این پلوپز چندکاره نیست؟
من stew میزنم
میتونی فست کوک رو تست کنی
خودم زمان دادم یک ساعت ،دما ۱۰۰ درجه ببینم چی میشه
منمهنوز از زودپزماستفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.