۷ پاسخ

منم دارم از این زود پزها خیلی راضیم

گزینه fast cook باید باشه که خیلی زود نوشته بپزه یا گزینه cook رو بزن ببین تایم میاره براش

فست کوک رو بزن میشه زود پزش

مگه این پلوپز چندکاره نیست؟

من stew میزنم
میتونی فست کوک رو تست کنی

خودم زمان دادم یک ساعت ،دما ۱۰۰ درجه ببینم چی میشه

تصویر

منم‌هنوز از زودپزم‌استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان گلی🎀 مامان گلی🎀 ۳ سالگی