بچها سونو واژینال در اوایل بارداری برای چیه ؟؟؟

۴ پاسخ

ممکن باشه اشکال داخلی داشته باشی
من دوبار سونو واژینال انجام دادم بخاطر اقدام به بارداری
ولی تاحالا نشنیدم واسه زن باردار سونو واژینال انجام بدن🤔

من ۵ هفته رفتم سونو واژینال انجام دادم
برای چیز خاصی نیست ، بیشتر برای اینه که همه چیز دقیق تر دیده بشه

ن من هنوز 4 هفته و 4 روزمه شنبه میرم سونو واژینال

من که ندادم. کلا تا الان ۳ بار سونو شدم هر ۳ شکمی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری