ممکن باشه اشکال داخلی داشته باشی
من دوبار سونو واژینال انجام دادم بخاطر اقدام به بارداری
ولی تاحالا نشنیدم واسه زن باردار سونو واژینال انجام بدن🤔
من ۵ هفته رفتم سونو واژینال انجام دادم
برای چیز خاصی نیست ، بیشتر برای اینه که همه چیز دقیق تر دیده بشه
ن من هنوز 4 هفته و 4 روزمه شنبه میرم سونو واژینال
من که ندادم. کلا تا الان ۳ بار سونو شدم هر ۳ شکمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.