آد شبکه بهداشت خوبه؟

۴ پاسخ

آره من همون بهداشت و میدم

من هرمارکی از بیرون خریدم‌ نمیخوره میده بیرون ولی از بهداشت را دوست داره

من قبلا پدیا بست میدادم دخترم یا به زور قورتش میداد یا تفش میکرد بیرون یا میپرید گلوش، ولی آ د بهداشت رو خیلی دوست داره

اره فرقی نداره ولی من پدیا بست خریدم

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی