۱ پاسخ

من امروز روز سومه ک پوره هویج میخوام بدم.. فردا پوره سیب درختی میدم تا سه روز بعد فرنی میدم ک بتونم فرنی هویج و سیب هم بهش بدم ک تکراری نباشه براش.. بعد پوره سیب زمینی و کدوحلوایی دیگه بعدش سوپ درست میکنم براش

سوال های مرتبط