عزیزم دوهفته دیگه برو همه چی خوبه
نرماله ساک بارداری تشکیل شده هماتوم چیز خاصی هم ندارید
زود رفتي.تازه ٥هفته اي.بايد دو هفته ديگ احتمالا بري
همه چی خوبه هیچ مشکلی هم نداری مبارک باشه نوشته ۵ هفته و۴ روزشه
ساک بارداری هست جنین و قلب نیست چون زود رفتی دوهفته دیگه بری همش تشکیل شده ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.