سلام دیروز سونو دادم
چی نوشته؟ کسی میدونه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم دوهفته دیگه برو همه چی خوبه

نرماله ساک بارداری تشکیل شده هماتوم چیز خاصی هم ندارید

زود رفتي.تازه ٥هفته اي.بايد دو هفته ديگ احتمالا بري

همه چی خوبه هیچ مشکلی هم نداری مبارک باشه نوشته ۵ هفته و۴ روزشه

ساک بارداری هست جنین و قلب نیست چون زود رفتی دوهفته دیگه بری همش تشکیل شده ..

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان MOHANAD مامان MOHANAD هفته بیست‌وپنجم بارداری