برا بعضیا نشون نمیده مگر با ازمایش
من
من بعد 7روز تاخیر بیبی زدم منفی شد بعد 12روز آزمایش دادم منفی شد دیگه میخاستم برم دکتر برای دارو پریودی و اینا خاست خدا بود همون شب با همسرم بحث کردیم من رفتم خونه مامانم بعد 10روز هنوز پریود نشده بودم ک میشه 22روز اینا رفتم آزمایش مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.