اگه بچتون نارس یا کمبود وزن کم خونی و.. نداره و کلا بچه نرمالیه
همون آد کافیه
اگر بچه کم وزن یا نارس باشه مولتی ، آهن و.. زودتر میدن
از ده روزگی مولتی و زینک میدم الانم اهن و شروع کردیم
آد تا دوماهگی دادم بعدش بهداشت مولتی ویتامن داد الان فقط مولتی
اگر وزنش دو برابر وزن تولد باشه فک کنم باید آهن هم شروع کنید اما دکترش باید بگه من پسرم از ۴ ماهگی آهن هم میخوره
من مولتی ویتامین میدم
من از دوماهگی مولتی دادم
تا ۶ماهگی فقط آ.د بعدش مولتی ویتامین و اهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.