۷ پاسخ

من الانم میزارم خیلی خوبه اروم میشه

من همیشه اینجوری میخوابیدم بچه بودم خیلی خوبه فک کنم تا یه ساعت میشه

فعلا زوده ، از نزدیکای دو ماهگی میشه گذاشتش. من بچه اولمو از نزدیکای دو ماهگی گذاشتم. دوماهش هم رد شد یاد گرفت چرخید

از دو ماه شروع کن

توی بیمارستان ب من گفتن اصلا دمر نخوابون

دستتو زیر سرش بزار بعنوان تکیه گاه خسته نشه

فعلا برای یک ماه خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی