من الانم میزارم خیلی خوبه اروم میشه
من همیشه اینجوری میخوابیدم بچه بودم خیلی خوبه فک کنم تا یه ساعت میشه
فعلا زوده ، از نزدیکای دو ماهگی میشه گذاشتش. من بچه اولمو از نزدیکای دو ماهگی گذاشتم. دوماهش هم رد شد یاد گرفت چرخید
از دو ماه شروع کن
توی بیمارستان ب من گفتن اصلا دمر نخوابون
دستتو زیر سرش بزار بعنوان تکیه گاه خسته نشه
فعلا برای یک ماه خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.