لعنت به گهواااره

شیرخشک پوشک تب سرفه غذای کمکی

تصویر
۴ پاسخ

تونیک مو شرکت بیز من گرفتم خیلی خوبه هم موی جدید از کف سرم در اومده هم رشد موهام چند برابر شده من دوساله دارم ازش استفاده میکنم

اول باید آزمایش بدی ببینی کم خونی کمکاری تیرویید مشکلات هورمونی نداشته باشی بعد مکمل یا دارو مصرف کنی

پرینامکس

قرص زینک خارجی شبی یکی بخور

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی
مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی