؟؟؟اینم جواب بدید با تشکر

شیر
بچه
پوشک

تصویر
۱۴ پاسخ

نبخشیدم و هرگز هم نمیبخشم
اما در ظاهر باهاشون رفتار بدی ندارم، خیلی عادی ام…
ادم هایی هستن ک مدام پشت سر صحبت میکنن
و خیلی دروغ میگن
و بعدم دنبال فرصت میگردن ک فقط پول بچاپن ازمون!

بخشیدم ولی مثل گذشته نشدم هیچوقت،،دیگه صمیمی نیستم در حد احترام گذاشتن فقط

مشکلی ندارم یه مادرشوهره اونم همه باهاش مشکل دارن 😂

من تازه تو تونم عروسیه ک یاهاشون قطع ارتباطم ببحشم مگ روانیممم🤣🤣
مادرشوهرم ب شدت حیله گر و دو بهم زنه

مشکلی ندارم
ولی قبلا یه حرفا و کارایی کردن که هنوزم یادم میاد نمیتونم هضمش کنم که اونارو در برابر من انجام دادن منی که تاحالا بهشون به جای شما تو نگفتم🙂

نبخشیدم نمیبخشدم مثل قبل نشدم
نمیشم
احترام هم زیاد نمیزارم اگه شوهرم نباشه با خاک یکسالنشون میکنم

من نبخشیدم و نخواهم بخشید ولی ظاهرن اوکیم باهاشون

کنار دستشونم اما خیلی در حقم بدی کردن خیلیییییییی یعنی در اون جهان یا قبرشون جا ندارن تا این حد تا زنده ام نمیبخشمشون چون میتونستن ی سری کارا حرف نزنن زندگی بهتری داشته باشم اما نکردن حسودن یه ذره چشم خوشحالیمونو ندارن

مامان مهدیار حرف دلمو زدی چقدر قشنگ گفتی

نه من مشكلي ندارم خيلي خيلي خوبن🤭🩷

در حد احترام هستیم الان باهم
هیچ جوری دلم باهاشون صاف نمیشه
چون باعث شدن بهترین لحظات من و همسرم خراب بشه
و میتونستن خیلی کار ها در حق من نه در حق پسرشون انجام بدن و انجام ندادن
و دلم برای همسرم میسوزه
به همین خاطر دیگه هیچوقت نمیتونم مثل قبل باهاشون برخورد کنم

مشکلی ندارم الان چون دور شدیم ازشون
ولی هرگز نمیبخشم

الان مشکل ندارم.خیلی دوریم و شاید دو سالی یه بار همو ببینیم.ولی قبلا که با هم بودیم خیلی زیاد دلمو شکستن.نه نبخشیدم چون قشنگترین آرزوهامو خراب کردن. چون تو روزایی که میتونستن کمکمون کنن ما زندگی بهتری داشته باشیم کمک نکردن.

مشکل دارم اما چون دورم خیلی صداش در نمیاد.

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری