لطفا جواب بدید
کولیک #پوشک بچه#زایمان#سزارین#

تصویر
۱۰ پاسخ

واسه گوگل از ذربین استفاده کن

پماد رکتول بگیر عالیه

خانوما به نظر تون اینو بگیرم خوبه

تصویر

نمیدونم دقیق ولی یه پماد ان ان چیزی بزن خوبه
قهوه یا کاپوچوینو بخور شکمت نرم شه
در طول روز آب زیاد سبزی جات میوه زیاد استفاده کن یوبس نشی

پماد انتی همورویید بگیر ، دستکش بپوش دستت ، انگشتت رو قشنگ اغشته به پماد کن بمال به مقعدت و داخلش، روزی دوبار بزن، تو دست شویی زور نزن.

واسه زخمت باید پماد آنتی فیشرباریج و محلول باریج بگیری اول باید رو محلول بشینی بااب گرم قاطی کن مقداری بعدم پمادبزن پماد خیلی درد داره ولی زخمتوخوب میکنه منکه هروقت مقعدم زخم بشه اینکارومیکنه

شیاف دیکلوفناک

اول یبوست رو درمان کن بعد بعد هر مدفوع پماد هموروهرب بزن

واسض یبوست یا زخم؟

پماد آنتی هموروید

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری