۲ پاسخ

من سیمیلاک میدم خیلی راضیم ولی بزار یه مدت سیمیلاک بخوره بعد یه شیر دیگه بده

من میدم سیمیلاک
تازه گرفتمش فک کنم خوبه فعلا چون کولیک و رفلاکس نداره بچم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی