۲ پاسخ

من از اول به دنیا اومد نان اوپتی پرو میدادم تا الان خداروشکر چیزیش نشده و بهش میسازع
دکترش هم گفت نان برند خیلی خوبیه
به نظرم ابتامیل رو یکبار امتحان کن شاید خوب باشه براش

شیر خشک نان چون سنگین هست دکتر داروخونه گفته که یکم رقیق تر درستش کنی
ولی کلا شیر خشک رو نباید رقیق تر و غلیظ تر از حد معمولش درست کرد
اگه به بچتون نمیسازه ببرید دکتر کودکان یا گوارش تا شیرخشک مناسب براش تجویز کنه

سوال های مرتبط