۸ پاسخ

من میدادم خوب بود یوبس هم نشد الان بخاطر ک بالا نیاره نان ای ار میدم

من میدم ولی در کنار شیر خودم

عالیه

عالیه

نرماله من اول اوپتی پرو میدادم نرمال بود الان نان ای ار

من میدم اول یکم یبوست میاره ولی الان عادت کرده خوبه هم پیدا میشه هم وزن میده

من میدم
خوبه
اولش یبس شد بعد پدی لاکت خورد راه افتاد

اره خوبه

سوال های مرتبط