از خرابکاری های بچه هاتون بگید

تصویر
۱۷ پاسخ

پسر من اینجور کارا نمیکنه یعنی اجازع نمیدم بهش

نه جانم دخترم من شیطووونه وای خرابکار نیست واقعیتش!
غذارو باهم مشینیم میخوریم قشنگ رو صندلی میشینه و تموم میکنه بعد بلند میشه

بزرگترین خرابکاریش کندن برچسب ماشیناش والا کار بدی نکرده

پسر من یه گوشی تلفن رو خراب کرد،یه ایینه قدی انداخت و شکست،در کابینت رو یبار از جا کند،یه بار دستشویی بودم تا بیام بیرون رو در دستشویی با مدادشمعی خط خطی کرده بود،اسباب بازی اینا هم که زیاد خراب کرده

دخترمن خداروشکر خرابکاری نداره فقط لجبازه🫠

دوتا تلویزیون شکوندیم یکی دخترم یکی پسرم
دخترم مثل تارزان رفته روی کمدش با کمد اومده پایین شکر خدا خودش چیزیش نشده
پسرم روغن مایع بزرگ رو خالی کرده روی مبل
دخترم از بالای کمد ژیلت برداشته موهای جلوشو کچل کرده
لاک هارو پرتاب کردن شکسته با اینکه پاک کردم اما بعضی جاهای خونه لاکیه هنوز
و...

پسر من اهل خرابکاری نیست
بیشتر لجبازه ولی اونم نه زیاد
حتی وسایلاشم بیشترشون خوب موندن ولی عصبی بشه یهو مثلا یکی از اسباب بازیاش که دم دستشه پرت میکنه

تلویزیون با ابپاش سوزوند
دیوارا همه با دریل سوراخه چون دنبال گنج میگرده
فرش و مبل داغونه
کابل دستگاه باباشو قیچی کرده
ابمیوه گیری مخلوط کن سوخته اسباب بازی مورد علاقش بود یه تایمی
پک ۱۲ تایی رژمو تموم کرد باهاش نقاشی کشید
الان خداروشکر عاقل تر شده سه سالگی وحشتناک بود

هیچ کدوم کارایی و گفتی و نکرده پسر من عزیزم
بهش اصلا اجازه نمیدم

خب چیزی در دسترسش نزار مثل همین مداد و رژ و خودکار کلا بزار یع جایی دستش نرسه،پسر منم غفلت کنم خرابکاری میکنه اما خب دعواش کنم دفعه بعد تکرار نمیکنه

بدغذاییش بیشتر روانیم میکنه بقیه موارد اوکی هست جدیدا لجباز شده داد میزنه گریه میکنه

اوه کلی هست دیوار رو نوشته کلی ظرف شکونده کارت سوخت باباشو شکونده و کلی دیگه ولی خب اینا مهم نیست برام فقط جلو کسی به حرفم گوش نمیده لجبازی می‌کنه و این خیلی اذیتم می‌کنه

پسر من فقط بدغذا و بی اشتهاست. هیچ خرابکاری تا الان نکرده

برم تانیا رو بغل کنم انقد خانومه🥺‌فقط تنها عیبش بد غذا بودنه وگرنه مهربونه حرف گوش کنه عاقله خیلی درکش بالاس اصلا خرابکار نیس نهایت لیوان اب از دستش بیفته …فقط بدغذاس همین

در مورد غذا قد و وزن بچتون نرماله؟

پسر منم نصف کمد و برگ بالش و تشک و پتو رو خودکاری کرده از همه رنگ لوازم آرایشی منم یه سایه خریدم انقدر دوسش داشتم همه رنگاراشو قاطی کرده ریده بهش تموم کشوهای کمد و میز تلویزیون رو انقدر باز کرده و بهشون فشار آورده به سختی باز و بسته میشن کنترلم که نگم هی همه چی رو پرت میکنه دیوار پذیرایی رو با خودکار و مداد رنگی یکی کرده موکتامو با مداد سیاه چشم و خمیر بازی گوه زده یعنی میشوری ام بی فایده ست به قول خودت کل خونه روفرشی و پارچه ست ولی بازم همینه هر چند اگه تا الان خراب کاری دیگه ای نکرده خییییلی حواسم بوده بعضی بچه ها میرن دست میزنن به وسایل یخچال و نمیدونم وایتکس و اینا آها اینم یادم رفت در لباساشویی رو هم اون موقع که تازه راه رفتن یاد گرفته بود میگرفت دستش و ازش بالا میرفت الان کج شده هر بار باید بیارم بالا بعد بتونم درو ببندم

😑😑😑😑😑😑

سوال های مرتبط