دوستان کسی هس که مثل من هر از گاهی سرگیجه خفیف داشته باشه؟

۱ پاسخ

اره من خیلی دارم
فکر میکنم ل خاطر اینه ک‌هم‌افت قند دارم هم افت فشار

سوال های مرتبط