دیروز تو اخبار داشتن میگفتن تو هیچ زمینه ای کمبود کالا نداریم همه چیز تامینه
چقد گ . و. ه میخورن و دروغ میگن
اصلا شیر آپتامیل ۲ پیدا نمیشه
حالا من شیر یک و سه رو خبر ندارم ولی ۲ اصلااا نیست
دنبال اپتامیل ۲ نباشید قبل جنگم بد پیدا میشد دیگ تو این شرایط نیست اپتامیل ۱ اگر گیرتون اومد بخرید
نیست واقعاا
هرچی میگردیم😑
من ک ۱ هم میدم دخترم
گیگوز ۲داره
اصلا نیست نگرد
حلال اهمر رفتی؟
حتی ببلاکم ۲ نیست دیگ
من دیروز شوهرم پیدا نکرد شماره یک گرفتم
نیس اصلن...نمیدونم ایناتموم بشه چ غلطی بکنم...
بخدااا جنگ جدا اینو کجای دلمون بزاریم یه جای اینک یه فکری کنن مردم تو این مواقع لااقل استرس اینو نداشته باشن ایجور میکنن
میگن همه ی شیرا شماره ۲ دیگه نیست
گیر نمیاد مجبورم شدم شیر بچمو عوض کنم☹️
گیر نمیاد که 🥺
وای نان ۲ هم گیر من نمیاد
بچهای قزوین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.