۱۶ پاسخ

دیروز تو اخبار داشتن میگفتن تو هیچ زمینه ای کمبود کالا نداریم همه چیز تامینه
چقد گ . و. ه میخورن و دروغ میگن
اصلا شیر آپتامیل ۲ پیدا نمیشه
حالا من شیر یک و سه رو خبر ندارم ولی ۲ اصلااا نیست

دنبال اپتامیل ۲ نباشید قبل جنگم بد پیدا میشد دیگ تو این شرایط نیست اپتامیل ۱ اگر گیرتون اومد بخرید

نیست واقعاا
هرچی میگردیم😑

من ک ۱ هم میدم دخترم

گیگوز ۲داره

اصلا نیست نگرد

حلال اهمر رفتی؟

حتی ببلاکم ۲ نیست دیگ

من دیروز شوهرم پیدا نکرد شماره یک گرفتم

نیس اصلن...نمیدونم ایناتموم بشه چ غلطی بکنم...

بخدااا جنگ جدا اینو کجای دلمون بزاریم یه جای اینک یه فکری کنن مردم تو این مواقع لااقل استرس اینو نداشته باشن ایجور میکنن

میگن همه ی شیرا شماره ۲ دیگه نیست

گیر نمیاد مجبورم شدم شیر بچمو عوض کنم☹️

گیر نمیاد که 🥺

وای نان ۲ هم گیر من نمیاد

بچهای قزوین

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی