سه ماهگی راحت تر میشه،اما وقتی بشینه و بتونه سینه خیز بره باز راحت تره
بنظرم از ٦ ماهگي ك ب غذا ميوفتنو ميشيننو غلت ميزنن گردنشونم ثابت شده خيلي راحت تره
کلا سخته بنظرم برا من ۷ ماهشه بازم سختمه
ببین من الان دارم سه رو پر میکنم بازم راحت نیست اما واقعا بعد چهل روز خیلی خیلی بهتر شد همه چیز
دو ب بعد اوکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.