مامانا نگهداری نوزاد ازچندماهگی راحته

۵ پاسخ

سه ماهگی راحت تر میشه،اما وقتی بشینه و بتونه سینه خیز بره باز راحت تره

بنظرم از ٦ ماهگي ك ب غذا ميوفتنو ميشيننو غلت ميزنن گردنشونم ثابت شده خيلي راحت تره

کلا سخته بنظرم برا من ۷ ماهشه بازم سختمه

ببین من الان دارم سه رو پر میکنم بازم راحت نیست اما واقعا بعد چهل روز خیلی خیلی بهتر شد همه چیز

دو ب بعد اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی