۵ پاسخ

وااااااااااااااااااای افتضااااااحه این سری جدیداااااا

چرا شورتی استفاده نمیکنین؟؟ عالیه واقعا من از ۶ ماهگی پسرم دارم استفاده میکنم

وای خیلی خوبه ک قدیمیش همش شل و وا رفته یبار جیش میزد انگار پرشده بود انقد باد میکرد همیشه خدام درمیزد

واای من خیلی خیلی راضی هستم همسرم یه باکس خریده بود کلش رو استفاده کردم هم جذبش بالا تره هم بو نمیده هم بزرگتره سایز ۶ نسبت به قدیمیا

خیلی افتضاح شده من یه بسته سری جدید گرفتم خیلی بد بود دیشب رفتم گشتم قدیمی پیدا کردم

سوال های مرتبط