کاش کوچولو که بود ختنه میکردی همش خواب بود نمیفهمید 🥲
من پسرم ۴۰روزش بود بچه باشه خوبه هیچ درد نمیکشن و متوجه نمیشن کاش بچه بود ختنه میکرده یا میزاشتی یکم بزرگ شه الان خیلی جنب و جوش دارن یجا نمیمونن
چه دردی میکشن بچه ها. آخ بمیرم الهی من تجربه ندارم عزیزم بخاطر همین چیزا هنوز پسرمو ختنه نکردم همش میترسم دلم میسوزه احساس میکنم خیلی درد داره
سلام عزیزم
منم پسرمو هفته اینده میخوام ختنه کنم
پسر شما خیلی اذیت شد ؟
چقدر طول کشید گریه ش تموم بشه و فراموش کنه؟
ت این سن خیلی سخته؟
ازاین محافظ ها ندادع بهت؟؟؟دورش بزنی
دارو چی داده؟
من دو تا پسر هامو ختنه کردم دکتر آموکسی و استامینوفن و پماد چشمی داد
روز اول هر ۴ ساعت استامینوفن باید میدادم و پسرم اکثرا بیحال بود و میخوابید
استامینوفن دادی بهش؟ نخوابید؟
پماد چشمی تتراسایکلین زیاد بزن
هر بار که پوشک عوض میکنید بزن
خیلی تاثیر داره توی زود افتاد بخیه ها
☹️☹️🥲🥲ای خدا
مال پسر منم اینطوری شده بود دکتر گفت عفونت کرده پماد داد اسم پماد اما یادم رفته
خوبه، فقط پماد چشمی تتراسکلین بزن
من پسرمو ۶ ماهش بود ختنه کردم خیلی راحت بود پماد آ د داد سر موقع میزدم اصلا اذیت نشد تو هم بگیر بزن
الهییی
چقدر دیر ختنه کردین من پسرم چهار ماهش بود ختنه کردم دکتر میگفت خیلی دیر شد چرا زود ار نیاوردی
والا من پنجاه روزگیش با روش حلقه ختنه کردم اگه میتونی ببر همون دکتری ک ختنه کرده و نشون بده
نگران نباش براپسرمنم اینجوری بود پماد چشمی بزن
بخاطر رو مبل میپره زیاد راه میری اینجوری شده
من دوتا پسرام تو سن کم ختنه کردم خوب بود
برات بمیرم 😢ببر دکتر ببینه
پماد باید میداد دکتر
من پسرمو چهل روزش بود به روش حلقه عالی بود اصلا اصلا بچم گریه وبیتابی نکرد چرا حلقه نزدی که نخواد بخیه بخوره
وای پسر داشتن این مرحلش خیلی سخته🥲
دکتر ختنه کرده ؟ خوب میشه نگران نباش همون محافظ بزار روش پوشکش کن پاهاش زیاد حرکت نده
اره ورم داره یکم دکتر پماد نداده؟؟؟؟...پماد موپیروسون بزن عزیزم ...
اینجوری شدهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.